2-4 dages levering. Gratis fragt ved ordrer over kr.300

Generelle vilkår

Købsvilkår 

Hangmatta Webshop ejes af Norhult Sweden AB (Org.nr. 556921-2987) og bliver i det følgende benævnt Hangmatta.

Alle priser i Hangmattas webshop inkluderer 25% moms. Vi tager forbehold for eventuelle prisfejl og prisjusteringer.

Hvis du er under 18 år, skal du have en værges tilladelse for at kunne placere en ordre.

Hangmatta tager forbehold for eventuelle trykfejl og farveafvigelser på produkter, der præsenteres i Hangmattas webshop. Vi arbejder hårdt på at sikre, at vores fotos stemmer overens med de reelle produkter. Vi kan dog ikke garantere, at alle billeder afspejler produktets nøjagtige udseende og farve.

 

Alle varer forbliver Hangmattas ejendom, indtil virksomheden har modtaget den fulde betaling for den enkelte vare.

Forsøg på bedrageri indrapporteres til politiet. Hangmatta forbeholder sig retten til at annullere et køb, hvis der er mistanke om svindel.

Hangmatta tager forbehold for afvigelser i forbindelse med levering, i de tilfælde hvor lagerbeholdningen har været fejlagtig på ordretidspunktet. Hvis Hangmatta ikke kan levere varen i henhold til ordrebekræftelsen, vil du blive kontaktet og få mulighed for enten at justere eller annullere din ordre.

Du kan placere din ordre i Hangmattas webshop døgnet rundt, og varerne pakkes normalt næste hverdag. Du kan finde mere info i vores købsvilkår under punktet Levering.

"De persondata, du indtaster, anvendes af Hangmatta.com og vores partnere til at håndtere betaling og levering. 

Når du opretter dig som kunde, kan du vælge at abonnere på vores nyhedsbrev. Du kan når som helst opsige dit abonnement, enten via linket i nyhedsbrevet eller ved at kontakte vores kundeservice."

 

Leveringsvilkår*

Normal leveringstid er ca. 2-4 dage. I højsæsonen og ved specielle leverancer kan leveringstiden blive forlænget.

Vi sender ordrer med PostNord. Vi udbetaler ikke kompensation for eventuelle forsinkelser hos fragtfirmaet.

"Hvis du opdager skader på pakken, skal du straks indrapportere dette på udleveringsstedet eller til fragtfirmaet ved levering, og der skal desuden foretages en skadesanmeldelse. Afhent ikke en beskadiget pakke! 

Hvis du ikke opdager skaden, før du har åbnet pakken, og skaden er af en sådan art, at den kan tilskrives håndteringen af ​​udleveringsstedet eller fragtfirmaet, skal du kontakte dem direkte og foretage en skadesanmeldelse. 

Hvis en eventuel tvist med udleveringsstedet eller fragtfirmaet ikke kan løses, bedes du kontakte os. Hvis du ikke afhenter din pakke, returneres den til os (fristen er som regel 14 dage). Vi opkræver i dette tilfælde et ekspeditionsgebyr på 350 kr."

Gratis fragt gælder for alle ordrer over 300 kr. i Danmark.

 

Fortrydelsesret/Reklamation*

 

Hvis du af en eller anden grund ønsker at returnere en vare, er det fuldt ud muligt. Du har altid 30 dages åbent køb. Du står selv for returfragten. Hvis du benytter den vedlagte returlabel, opkræver vi 56 kr. for forsendelsen, og dette sker i forbindelse med tilbagebetalingen for ​den returnerede vare. Det er den nemmeste og billigste løsning. Glem ikke at vedlægge dit ordrenummer, når du returnerer din vare. Så kan vi nemlig hurtigere håndtere din returforsendelse.

Glem ikke at vedlægge dit ordrenummer, når du returnerer din vare. Det gør det muligt for os at håndtere dit ærinde hurtigst muligt.

Bemærk venligst, at produktet og emballagen skal være i oprindelig stand. Varen skal være ubrugt og ikke beskadiget. Du må ikke sætte labels eller lignende på emballagen, når du returnerer din pakke.

For at gøre det lettere, når du skal returnere en vare, kan du nu også sætte din faktura på pause.

Vi foretager en omhyggelig kvalitetskontrol af alle vores produkter. Ikke desto mindre kan enkelte beklædningsgenstande være fejlbehæftede. Hvis du ønsker at foretage en reklamation efter din 30 dages returret, bedes du venligst kontakte vores kundeservice. Vi håndterer hvert enkelt ærinde individuelt.

Du kan foretage en reklamation inden for 6 måneder efter købet. Dette gælder for produkter med fabrikations- og/eller materialefejl.

Hvis produktet ikke er håndteret med forsigtighed, hvis vaskeinstruktionerne ikke er fulgt, eller der er opstået fejl grundet en overdreven brug/overdreven slitage, kan du ikke foretage en reklamation.

 

For at reklamere en vare skal du:

1. Sende en e-mail til [email protected] med dit ordrenummer.

2. Vedlægge en kort beskrivelse, der forklarer, hvordan fejlen/defekten er opstået.

3. Vedhæfte 4-5 billeder, der supplerer din beskrivelse. Fejlen skal være synlig på mindst ét af billederne. Sørg for, at produktet er fotograferet både forfra og bagfra.

4. Vi gennemgår dit ærinde hurtigst muligt og kontakter dig inden for få dage.

Vi følger Forbrugeraftaleloven, og hvis du vil læse mere om de regler, der gælder, kan du bl.a. besøge www.forbrug.dk. Vi følger Forbrugerklagenævnets anbefalinger i tilfælde af tvister.

 

Vi følger Forbrugeraftaleloven (Fjernsalgsloven) i henhold til Forbrugerstyrelsens anbefalinger. I henhold til loven om fjernsalg har du ret til at returnere fejlfrie varer uden at angive nogen årsag. Meddelelse herom skal videregives hurtigst muligt, men senest inden for 14 dage efter modtagelsen af ​​varerne (gælder ikke specialtilpassede produkter). Der er altid garanti på de produkter, du køber (1 år). Hvis du kan dokumentere, at der er tale om fabrikationsfejl på produktet, får du tilsendt et nyt produkt, men garantien gælder derimod ikke i tilfælde af slitage. Du betaler selv returfragten. For at kunne få refunderet købssummen skal du indtaste dit kontonummer.

 

 

Force Majeure

"Hangmatta er ikke ansvarlig for forsinkelser, der er forårsaget af omstændigheder, som ligger uden for Hangmattas kontrol, såsom arbejdskonflikter, krig, brand, lynnedslag, terrorangreb, regeringsindgreb, tekniske problemer, fejl i elektricitets-/telekommunikations-/dataforbindelser eller anden kommunikation samt fejl eller forsinkelser i tjenester fra underleverandører på grund af de her nævnte forhold. 

Disse omstændigheder fritager Hangmatta for erstatningskrav og andre lignende sanktioner. 

Hvis vi er nødsaget til at påråbe os force majeure, vil Hangmatta både informere dig i begyndelsen og slutningen af ​perioden. Hvis perioden varer mere end to måneder, har både du og Hangmatta ret til at annullere købet med øjeblikkelig virkning."

 

Håndtering af persondata

Læs mere om vores privatlivspolitik og håndtering af persondata under "Databeskyttelse"

 

SMS-udsendelse

Det mobiltelefonnummer, du indtaster i kassen, kan blive anvendt til SMS-udsendelser omkring levering eller anden kommunikation, der vedrører din ordre.

 

Rabatkode/Gavekort

"Ønsker du at anvende et gavekort eller rabatkode udstedt af Hangmatta.com, kan købet kun gennemføres, hvis beløbet overstiger 0 kr. Ellers annulleres fakturaen automatisk. Det er derimod fint, hvis du selv har købt gavekortet eller modtaget det som en gave, fordi det i så fald ikke er en gave fra Hangmatta. 

Det er ikke muligt at kombinere flere gavekort og rabatkoder på samme tid. Støder du på problemer, anbefaler vi, at du kontakter vores kundeservice via [email protected] Vi tager forbehold for fejl eller korrigeringer."

 

Tvist

Eventuelle tvister løses i første omgang via en dialog med vores kundeservice. Vi følger anbefalingerne fra Forbrugerklagenævnet og henviser ellers til Europa-Kommissionens værktøj for tvistbilæggelse på nettet: http://ec.europa.eu/consumers/odr/

Produktet er blevet tilføjet til din indkøbsvogn

At tjekke udFortsætte med at handle
Dansk
SvenskaEnglishDeutschNorskDansk