🚚 1-3 dages leveringstid fra vores lager i Stockholm
- er en samling af ofte stillede spørgsmål og de tilhørende svar.
Hvad sker der, hvis jeg ikke afhenter min pakke hos udleveringsstedet/i pakkeshoppen?
Hvis du ikke afhenter din pakke, returneres den til os (fristen er som regel 14 dage). Vi opkræver et ekspeditionsgebyr på op til 200 kr. Beløbet afhænger af pakkens vægt og størrelse.
Hvilke leveringsmetoder tilbyder I?
Vi sender alle leverancer med PostNord, og vores produkter sendes enten som breve eller pakker.
Hvordan foretager jeg en reklamation?
Vi foretager en omhyggelig kvalitetskontrol af alle vores produkter. Ikke desto mindre kan enkelte beklædningsgenstande være fejlbehæftede. Hvis du ønsker at foretage en reklamation efter din 30 dages returret, bedes du venligst kontakte vores kundeservice. Vi håndterer hvert enkelt ærinde individuelt.
Du kan foretage en reklamation inden for 6 måneder efter købet. Dette gælder for produkter med fabrikations- og/eller materialefejl.
Hvis produktet ikke er håndteret med forsigtighed, hvis vaskeinstruktionerne ikke er fulgt, eller der er opstået fejl grundet en overdreven brug/overdreven slitage, kan du ikke foretage en reklamation.
For at reklamere en vare skal du:
1. Sende en e-mail til [email protected] med dit ordrenummer.
2. Vedlægge en kort beskrivelse, der forklarer, hvordan fejlen/defekten er opstået.
3. Vedhæfte 4-5 billeder, der supplerer din beskrivelse. Fejlen skal være synlig på mindst ét af billederne. Sørg for, at produktet er fotograferet både forfra og bagfra.
4. Vi gennemgår dit ærinde hurtigst muligt og kontakter dig inden for få dage.
Vi følger Forbrugeraftaleloven, og hvis du vil læse mere om de regler, der gælder, kan du bl.a. besøge www.forbrug.dk. Vi følger Forbrugerklagenævnets anbefalinger i tilfælde af tvister.
Jeg vil gerne være forhandler, er det muligt?
Vi er glade for at høre, at du har lyst til at forhandle vores produkter:)
For nærmere information kan du udtrykke din interesse via adressen [email protected]. Vi kontakter dig hurtigst muligt.
Hvordan kontakter jeg kundeservice?
Du kan sende en e-mail til vores kundeservice med spørgsmål, som du ikke kan få svar på her. E-mailadressen er: [email protected]
Du kan også ringe til os: +46 8 - 22 23 39
Vores telefontider er på hverdage: Kl. 10.00-12.00 og kl. 13.00-16.00
Weekender og helligdage: Lukket
Vi tager forbehold for afvigende åbningstider. Vi vil ikke altid være i stand til at besvare opkald, enten grundet kunder i butikken eller et ekstra stort pres på telefonen. Vi beder dig i så fald om at sende en e-mail angående ærindet, og så vender vi tilbage hurtigst muligt.